/> Je zal het maar hebben!: Mijn hobby

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 31 juli 2011

Mijn hobby

Nu ik niet meer werk, heb ik besloten om van mijn werk mijn hobby te maken. Ik verzorg nu de vissen in Den Dolder en probeer ervoor te zorgen dat het aquarium een goede ecologische kwaliteit heeft. Ook fiets ik af en toe langs de vijvers op het terrein. Twee vijvers zijn compleet overwoekerd door één of ander hard groeiende plant. Ik heb er al verschillende flora's op nageslagen om te achterhalen om welke soort het gaat. Ik ben er nog steeds niet achter en dat frustreert. Komt het omdat ik als beleidsmedewerker de feeling met buiten kwijt ben geraakt of omdat ik er te lang uit ben of zou het gewoon een nieuwe soort zijn? Bijvoorbeeld de Den Kolderse Waterranonkel. Misschien dat er nog eens een keer een echte bioloog langskomt, die de soort kan determineren. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten