/> Je zal het maar hebben!: Zelf aan het roer!
Er is een fout opgetreden in dit gadget

maandag 4 juli 2011

Zelf aan het roer!

Van 't weekend weer eens een stukje gezeild met onze Aquaholic.
Wat valt me op als ik de foto bekijk?
  • Ietwat mager, dat klopt ook met wat de weegschaal vanmorgen aangaf.
  • Kijk een beetje somber, maar zo voel ik me ook. Genieten is lastig.
  • Zelf aan het roer? Op de foto wel, maar voor de rest nog niet.
  • Hier windje mee, maar voor de rest ervaar ik vooral tegenwind.
Wie de toekomst als tegenwind ervaart,
loopt in de verkeerde richting.

2 opmerkingen:

  1. Wat mij opvalt is dat je weer gezeild hebt en dat was volgens mij al even geleden :) Hou vol meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Ronnie, deze mijlpaal zou ik zelf bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen