/> Je zal het maar hebben!: The voice of Den Dolder

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

vrijdag 26 augustus 2011

The voice of Den Dolder

In Den Dolder leef ik samen met 14 andere mensen. Normaal kan je kiezen met wie je omgaat en wie je vermijdt maar hier wordt je met elkaar opgescheept. Soms klikt het echt maar soms ook echt niet en dat geeft veel irritaties. Er zijn gelukkig een aantal lieve mensen met wie ik het goed kan vinden. Eén daarvan is een multi-talent en zingt regelmatig een liedje voor ons. Mooi en ontroerend. Ik vind dat ze echt talent heeft en om haar wat te promoten, zet ik wat filmpjes van haar op mijn blog (met toestemming). Bedankt G. voor de mooie momenten!

Nieuwsgierig naar meer? Kijk ook naar http://youtu.be/jo7OvwDq2kE
en http://youtu.be/yQEUK_63Oz4

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk als je zo iemand bij je hebt hé. Ik word er helemaal rustig van. Was ik maar bij jullie. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marjoke/Babbel,

    Ik heb al vaker geprobeerd te reageren maar op de een of andere manier ging het de eerste keer fout, de tweede keer drukte ik per ongeluk op escape en was alles weg en zo ben ik benieuwd of het nu wel lukt.
    Ik ben blij dat wij maatjes zijn, en ik vind je stukje zo zo zo zo (made)lievig en fijn.
    Het doet me goed om zoveel lieve reacties te krijgen op iets waar ik best onzeker over ben. Hopelijk gaat dat met de tijd helemaal weg en zal ik regelmatiger een filmpje op youtube zetten.

    En verder een hele dikke aanmoedigingsknuffel om de aankomende week goed door te komen.
    Vanaf morgenmiddag zal ik je weer komen vergezellen.

    @Bimke, bedankt voor je lieve compliment..

    Liefs Giselle/Bloempje/Knabbel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Babbel, reageren is gelukt. Ik ben ook blij dat je mijn maatje bent. Vooral in de nachtelijke uurtjes is dat fijn. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jou, ik vind je nu al super dapper om voor de groep te zingen en dan ook nog op you tube zetten.
    En Bim jouw comment is ook een mooi compliment. En Bim er is hier nog een kamertje vrij voor een gezellige Belg :-)

    BeantwoordenVerwijderen