/> Je zal het maar hebben!: Terug in Den Dolder!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 15 juni 2011

Terug in Den Dolder!

Eindelijk is het dan zover ik ben weer bij Altrecht Psychosomatiek in Den Dolder. Erg blij dat ik weg ben uit Woerden, heeft me aardig wat energie gekost om daar weg te komen. Het is ook wel weer erg wennen om in Den Dolder te zijn..... mijn kamertje is hier wel gezellig en veel meer van mijn maar pfff wat een rust hier. Ben ook nog niet geland. Mijn laatste dagen in Woerden waren ook erg heftig, dus ging daar ook stuiterend weg. Maar daar zal ik de komende dagen nog eens over bloggen.

1 opmerking:

  1. Lieverd, fijn dat je daar nu weer bent.
    En vannacht lekker slapen dat zal je goed doen.

    Veel kracht en succes de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen