/> Je zal het maar hebben!: 11 + 7= 18!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 18 november 2010

11 + 7= 18!

Via de tamtam bereikten mij de afgelopen dagen geruchten dat de wachttijd voor mijn opname mogelijk korter zou kunnen worden. Vanmiddag in Zeist heb ik duidelijkheid gekregen. Er zijn inderdaad wat verschuivingen, voor de één pakken die positief uit, voor de ander negatief. Voor mij verschuift de voorlopige datum 1 week naar achteren, dus niet 11 januari maar 18 januari. Tot die tijd kan er nog van alles gebeuren waardoor dit weer gaat veranderen. Ik probeer me er niet op vast te pinnen, maar dat valt niet mee. Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dus nu nog 9 weken moeten zien te overleven  :-w SHIT  X(

2 opmerkingen:

  1. Lieve, lieve, lieve Marjoke!!!

    Allereerst wil ik je laten weten: in de week lag er een blauwe Disney-envelop op de tafel in Zeist, en ik was meteen nieuwsgierig voor wie die leuke kaart dan wel zou zijn. Omdat we in België niet van de kaartjes zijn, had ik totaal niet verwacht dat mijn naam erop zou staan.
    Ik vond het zo plezant dat ik de omslag opensneed, maar de spanning van het kijken nog even wou bewaren. :-) Leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuk!
    Mijn mond viel open. Een kaartje van Teigetje, nog meer verbazing! Heel hartelijk bedankt daarvoor, het was net wat ik nodig had, en de Engelse tekst over het feit dat de zon weer zal gaan schijnen, was écht prachtig.

    Nu even naar het 'hier en nu':
    Ik heb jouw blog al meteen bij mijn favorieten toegevoegd, want hier wil ik gewoon tijd voor maken! Ze zal waarschijnlijk heel herkenbaar en emotioneel zijn, maar het lijkt me leuk om je via deze weg een beetje te volgen.

    Toen ik hoorde dat de data in Zeist hier en daar aan het veranderen zijn, dacht ik meteen aan jou. In eerste instantie zag het er naar uit dat we misschien toch nog even samen zouden zitten, maar nu blijkt dat dat helemaal niet zo is. Ben blij dat jouw datum toch maar één week is opgeschoven, want ik leef ontzettend met je mee.

    Ik weet dat je het thuis ook niet makkelijk hebt, en daarom waardeer ik je kaartje nog meer!
    Heel veel moed en sterkte gewenst de komende aftelperiode. Ik moet nog even door een paar hete vuren de komende weken, maar inderdaad, zowel voor jou als voor mij: "Alles komt goed".

    Een dikke knuffel, voor één van de meest spontane en grappige mensen die ik ken.

    P.S. Ik ben op zoek gegaan naar een parachute, maar ze waren te duur. ;-)

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi 'lieve, gekke Belg',
    Leuk te lezen dat je kaartje goed is ontvangen. Teigetje houdt je op deze manier de laatste weken gezelschap en zal ervoor zorgen dat je alle hete vuren kunt troseren. Jouw lijfspreuk 'alles komt goed' houd ik er zeker in!

    Ze zeggen dat je niets kunt veranderen aan het lange wachten en je dat maar hebt te accepteren. Maar wij weten wel beter he, dat heb je toch zelf in de hand D) Dus weet jij niet een andere rijke client die een parachute kan betalen :-) Vindt dat nog steeds best een goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen