/> Je zal het maar hebben!: Mijn vakantie adres

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 23 januari 2011

Mijn vakantie adres

Teigetje is een beetje zielig, omdat hij 6 maanden van huis is en keihard moet werken. Teigetje fleurt helemaal op als hij af en toe eens post ontvangt, dus wil je Teigetje weer vrolijk laten stuiteren dan kun je iets sturen aan:  

Altrecht Psychosomatiek
t.a.v. Marjoke Muller, kamer 32
Oude Arnhemseweg 260
3705 BK Zeist 


 PS. Ik hoop dat Teigetjes die vragen, niet worden overgeslagen :)

3 opmerkingen:

  1. Wat, iets schrijven? :-) Ik kom je persoonlijk wel iets brengen! :-P
    ('k Ben toch toevallig in de buurt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marjoke, goed dat je je vakantieadres doorgeeft. Dan kunnen we helpen je kamer een beetje op te vrolijken. Op kantoor leren we ook je verwachtingen uitspreken, dan is de kans groot dat je krijgt wat je graag wilt! Dus Teigertje zal beloond worden.
    het was wel een eerste week waarin heel veel is gebeurd. Het gat je lukken om de rust te vinden in de diepe bossen!
    groet, Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Bim en Hella, ik ben nu al nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen