/> Je zal het maar hebben!: Vriendenboombal

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

maandag 17 januari 2011

Vriendenboombal

Een van mijn ex-medeclienten uit Altrecht heeft een leuk plan bedacht om haar kerstboom te versieren. Zij wil van al haar vrienden een kerstbal ontvangen, zodat zij die volgend jaar in haar boom kan hangen. Zo wilde ze ook een balletje van mij. Nou ze heeft me flink aan het werk gezet. Mijn creatieve brein sloeg op hol en ik kan zo'n lief meiske toch niet 1 zielig balletje opsturen. Ik ben dus flink aan het knutselen gegaan. Naald en draad (niet mijn sterkste kant), knopen, elastiek, slingers, iets zachts, iets ronds, iets uit de natuur. Dat heb ik allemaal gebruikt om de meest originele en toepasselijke kerstversiering te maken, zodat ze me in Belgie nooit meer zullen vergeten. Bim, wordt je al nieuwsgierig? Was niet de bedoeling hoor :D

2 opmerkingen:

  1. Marjoke! Jij moet nog veel leren! In minder dan 24 uur voor je vertrek zat jij je dus bezig te houden met mijn kerstbal! Hoe is het mogelijk? Een pak slaag moest ge krijgen!!! :-)
    (Maar ook wel héél aardig van je gni gni). ;-)
    Ik hoef niet zo heel lang meer te wachten op mijn balletje hé. ;-) Volgende week kom ik toch nog een allerlaatste keer naar Utrecht! :-)

    Maar nu, even in het hier en nu ... je gaat vertrekken hé! Super! Eindelijk mag je binnen! Ze gaan van jou genieten daar. En jij, laat alles wat je zo diep hebt weggestoken er maar uitkomen, het moment is er.
    Héél veel sterkte meisje. Zet jezelf niet te veel onder druk. Eén ding is zeker, lichamelijk weet niemand hoe of wat, maar mentaal kom je er als véél sterker uit. Ik leef met je mee! X

    P.S. Ik ging om kwart over elf slapen, en om kwart over twee lag ik nog wakker. Zou ik nerveus zijn omdat jij binnengaat vandaag? ;-)

    Doe dat goed! Groetjes aan alle lieve mensen daar! Ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vond het wel strak gepland, precies op tijd af. Ja, je hebt gelijk, ik moet nog een hoop leren. Zit nu paar uur voor vertrek ook nog volop te bloggen. Maar de spanning loopt op, weet niet hoe ik die laatste uurtjes moet doorkomen. Maar gelukkig is er een hoop te leren voor mij en dat zal ik ook zeker gaan doen.
    Erg lief dat je zo meeleeft, maar je moet er niet wakker van gaan liggen hoor. Je hebt je rust hard nodig. Ik zelf was om 4 uur vanmorgen wakker. Je leest wel hoe het me verder vergaat, als ik tenminste zin heb om er iets over te schrijven. Maar dan weet je ook genoeg. Slaap lekker vannacht, ik ben dan in goede handen. Dikke knuffel, Marjoke

    PS. volgende week krijg je je balleke!

    BeantwoordenVerwijderen