/> Je zal het maar hebben!: Dikke bewolking

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 13 februari 2011

Dikke bewolking

Achter de wolken schijnt de zon. Ik heb altijd hoop, moed en vertrouwen gehad dat 'alles' goed gaat komen. Maar op dit moment wordt het steeds moeilijker om die zon te blijven zien. Ik merk geen vooruitgang, weet niet hoe die ooit tot stand gaat komen en merk om me heen ook dat deskundigen twijfelen over de aanpak. Ik blijf toch maar geloven dat ik de zon ooit weer ga zien, maar alleen wilde ik dat de bewolking iets minder dik was.

2 opmerkingen:

  1. Hij gaat echt schijnen lieverd. Hij schijnt al miljoenen jaren. Elke dag maar weer. Als jij hem niet ziet schijnen is hij er toch. Hij zal ook nog een paar duizend jaar schijnen.

    Let maar op! Je zal een zonnebril nodig hebben straks..

    xxxx Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Claudje,
    Dank voor je positieve woorden. Je hebt gelijk, maar af en toe is het zo moeilijk optimistisch te blijven, en dat zal je zelf ook herkennen. Maar daarom is het goed dat iemand anders je daar wer even op wijst. Ik zal mijn zonnebril meteen inpakken! Of wil ik nu weer iets te snel?? Dikke knuffel, Marjoke

    BeantwoordenVerwijderen