/> Je zal het maar hebben!: Valentijn

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 19 februari 2011

Valentijn

Normaal gesproken is 14 februari voor ons een normale dag. Al dat commerciële gedoe rondom Valentijnsdag willen we niet aan mee doen. Maar dit jaar vond ik dat Mart wel een kaartje had verdiend.

Op de kaart heb ik een mooi gedicht gezet dat erg op ons van toepassing is. Met de wens dat we snel weer samen onze namen in het zand kunnen schrijven. 

Hand in hand op het strand

Hand in hand,
Op het strand
En de zon zakt onder
We zwijgen van geluk
Hand in hand
Op het strand

Met die meeuwen om ons heen
Op het strand
Lekker in het warme zand
Samen tevree

Hand in hand
Op het strand
En de zon zakt onder
We zwijgen van geluk
Hand in hand
Op het strand

Een golf spoelt aan op het strand
En samen lopen we er doorheen
Samen op het strand
Samen tevree

Hand in hand
Tegenover elkaar
Het lijkt een sprookje
Maar is echt waar

Die warme blik
Die blik van jou
Houd mij vast
Ik blijf jou trouw

Die blik blijft hangen
Dichter na elkaar toe
Die blik blijft hangen
En hoe!

Die warme ogen
Die lieve lach
Ik geef je een zoen
En zeg gedag.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk!!!
    'k Had gehoopt dat ik met mijn hartsvriend ook op het strand zou zitten. Hand in hand, en in de andere hand een Bavaria Wit 0% en een sigaretje.
    Dat was eigenlijk één van mijn weinige wensen. Maar ja, 2 rolstoelen dicht bij het water krijgen is geen optie. En dan zeker niet wegens onze beperkingen. Ach ja, dan houden we het gewoon bij een telefoontje af en toe. Wie weet wat moois de toekomst nog brengt. :-)

    Hoe is het lichamelijk met je gegaan deze week Marjoke? Hier is het nog gene vette, vandaar nog steeds de stilte op mijn blog.
    Nog een paar zware dagen, en dan hoop ik dat ik terug wat beter ben.

    Dikke zoen.
    Bimke
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn speciale strandrolstoelen, maar dan heb je wel iemand nodig om te duwen. Dus dat is ook niets voor jullie. Blijven hopen, de toekomst is nog lang.
    Inmiddels kan je lezen hoe mijn afgelopen week was, en om het maar even op z'n belgs te zeggen dat was ook gene vette! Dikke knuffel en hoop dat je snel weer wat opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen