/> Je zal het maar hebben!: Ontslag

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 26 februari 2011

Ontslag

Vrijdag was het dan zover. De lang gevreesde brief van het waterschap lag op de deurmat. Mart had geadviseerd hem niet open te maken voordat hij thuis was. De boodschap was inderdaad schokkend voor me en erg pijnlijk :( Mijn ontslag per 1 april aanstaande is nu echt een feit. Het waterschap heeft veel goodwill getoond en mijn ontslag al met een jaar uitgesteld, dit waardeer ik echt. Maar na drie jaar ziekte moest de moeilijke stap toch echt een keer worden gezet. Wel krijg ik de mogelijkheid als ik binnen 1 jaar hersteld ben terug te keren in mijn functie. Deze mogelijkheid waardeer ik erg. Het geeft me nu nog  perspectief. Maar hoe haalbaar dit is, zal de tijd ons leren.

Vandaag kwam ook de Bubbels, het personeelsblad van het waterschap. Hierin zag ik dat ik 1 maart een jubileum heb, ben dan 12,5 jaar in overheidsdienst. Had me dat totaal niet gerealiseerd. Maar dat graantje pik ik dan nog mooi even mee ;)

1 opmerking:

  1. wouw wat krijg jij weer in een korte tijd veel te verwerken..... ik zag ook je naam in de Bubbels staan, dat je dat dan nog net mee mag maken!!! En verder maar niet teveel denken aan het waterschap. Je energie kan je wel beter gebruiken. Wat een verrassing dat je naar Den Dolder gaat, spannend ook. Maar fijn dat je een alternatief hebt gekregen en nu maar hopen dat je daar het juiste vindt. Eerst nog een paar daagjes thuis? Als je nog zin hebt in een telefoontje of bezoek dan zeg je het maar. In ieder geval veel sterkte met de omschakeling!!! Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen