/> Je zal het maar hebben!: I hate Mondays!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

dinsdag 15 februari 2011

I hate Mondays!

Heel vroeger had ik een dekbed van Garfield met daarop de tekst 'I hate Mondays'. Nou dat klopt nog steeds.
Gister even bij de psycholoog geweest, wel een goed gesprek maar haar visie is 'laat die aanvallen maar komen' en 'kunnen we ze uitlokken?'. Resultaat van therapie was fijn ritje in rolstoel, lekker op bed getild worden, uren liggen sporten, dokters aan bed, 2 kg afgevallen en last but not least: weer een extra pilletje erbij!
Vandaag een rustige dag dus kan in principe bijtanken alleen het koppie denkt daar nu weer anders over ....... Later in de week kun je lezen hoe dit afloopt.

4 opmerkingen:

  1. Ach meid,
    wat een vervelend begin van de week.
    En dat nog wel op Valentijnsdag.
    Dat koppie en dat lijf werken hard, het wachten is op het moment dat ze besluiten het samen te gaan doen.

    Hopelijk vind je wat rust vandaag.

    PS. Dat dekbed was op het laatst helemaal verbleekt en tot de draad toe versleten.....,
    dus niks meer om aan de muur te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marjoke!

    Heel veel sterkte deze week meid!

    'k Schreef net nog naar onze andere vriendin dat ik ook zoveel last heb van krampen. Ben helemaal op. En als ik er dan aan denk hoe jij het stelt, dan vind ik het helemaal triestig.

    Toch, als ik zo egoïstisch mag zijn: ben blij te weten dat ik niet alleen ben in mijn gevecht. Ook al had ik jou zoveel beters gegund. ;-)

    Veel liefs, en als je me niet hoort, ik volg je wel hoor! :-)

    Doeidoei.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Maatje, Nu al versleten? Hebben ze ook dekbedden met I hate tuesday?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Bim, fijn te horen dat mijn krampen dan toch nog ergens goed voor zijn, al is het alleen maar om jouw te laten weten dat je niet alleen bent in je gevecht. Ik krijg steeds te horen dat ik moet stoppen met vechten, maar ik heb die knop nog niet gevonden. Het sterkt mij dan weer te horen dat jij die knop ook nog steeds niet hebt gevonden, maar dat maakt me ook wel weer angstig.
    Hoe is het trouwens met de muizen? Het waren in mijn droom overigens schattige beestjes, van die pluizige grijze muisjes. En jij was er helemaal niet bang voor en je zei alleen maar dat ik op moest passen dat ik er niet op ging staan. Maar het waren er zoveel dat dat bijna onmogelijk was.
    Veel liefs en sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen