/> Je zal het maar hebben!: TuuTaTuuTaTuuTaTuuTa!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

maandag 9 mei 2011

TuuTaTuuTaTuuTaTuuTa!

Vandaag weer heel wat meegemaakt. Voor het eerste van mijn leven in een ambulance gelegen. Gelukkig niet met gillende sirenes. Ook hebben ze me na allerlei onderzoeken weer netjes in Den Dolder terug gebracht. Hoefde dus gelukkig niet te blijven en dat betekent dat er niets ernstigs aan de hand is! De rest van het verhaal volgt nog wel een keer, nu weer rusten!

1 opmerking:

  1. Verdorie, ik heb er ooit één keer in gelegen, maar weet er totaal niets meer van co-co-co-coma. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen