/> Je zal het maar hebben!: 24 Uurs

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 28 augustus 2010

24 Uurs

Kreeg net een SMSje van Mart, waarin hij zich afvraagt of hij dit voor de lol doet. Hij is met een trimaran 24 uur lang non-stop aan 't zeilen. Gisteravond om half 8 is hij samen met 726 andere gekken in Den Helder gestart. En dan in 24 uur zoveel mogelijk mijlen afleggen op Waddenzee en IJsselmeer. De wind is flink, dus de douche staat dan aan (bakken water komen van alle kanten over je heen). Slapen is er niet echt bij! (:|
Over een paar uurtjes is de finish en dan lekker tukkie doen in een natte, zoute kooi. Volgende keer de luiken maar dicht doen met dit weer.

Lijkt me een mooie ervaring om mee te maken! Zou er ook een 24-uurs voor handbikers zijn? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten