/> Je zal het maar hebben!: Arbeidsongeschikt, ikke?

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

vrijdag 27 augustus 2010

Arbeidsongeschikt, ikke?

Vandaag het verslag ontvangen van het korte gesprekje dat ik woensdag had met de bedrijfsarts. Tot nu toe gaf ie altijd het advies: 'continueren van beleid', maar nu voor het eerst schrijft ie op 'volledig arbeidsongeschikt' :(
Je zal het maar hebben! 
Ik wist natuurlijk wel dat dit er aan zat te komen, maar het zwart-op-wit op papier zien, voelt toch nog even wat anders. We zullen zien of de verzekeringsarts er volgende week hetzelfde over denkt.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten