/> Je zal het maar hebben!: Hoezo flexen?

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 18 augustus 2010

Hoezo flexen?


Vanmorgen weer eens een paar uurtjes naar kantoor geweest. Ik heb daar overlegd over een project waarmee ik bezig ben over - hoe kan het ook anders - VIS! Was leuk, geeft afleiding en maakt dat ik me weer wat meer nuttig voel.
Bij ons op kantoor heeft niemand een vaste werkplek en van iedereen wordt verwacht te flexen. Hierop is één uitzondering. En dat is onze dijkgraaf, die heeft een mooie eigen kamer. Er is nu nog een uitzondering gemaakt! Ook Teigetje heeft een eigen kamer met bar en relaxbank om af en toe even bij te komen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten