/> Je zal het maar hebben!: Met z'n allen in m'n zone!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 1 augustus 2010

Met z'n allen in m'n zone!

Drukte op Terschelling, zoek de Aquaholic!
Gelukkig is mijn zone niet zo groot, dus hoefde ik ze niet weg te sturen :-) En Stamper, helaas liggen ze ook niet allemaal netjes recht ;)

4 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een drukte zeg. Blijven jullie hier even of snel weer verder? Doen jullie de sndere eilanden ook aan? Neem een lekkere juttersbitter en doe de groeten aan Hessel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem niet kunnen vinden!
    Ook niet met m'n leesbril op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is die ene, achter het meisje met zeilvest, met blauwe huik en soort hoedje (kiel) op t dak. Zie je ons nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is dat je 't zegt.......
    zou em zelf nôôit hebben gevonden

    BeantwoordenVerwijderen