/> Je zal het maar hebben!: De GkvdHSlg-contactdag

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 15 juli 2010

De GkvdHSlg-contactdag



Vanavond was het weer zover, onze maandelijkse 'gezelligstekamervande-hoogstraatlotgenoten-contactdag'. Een soort theekransje (wordt soms ook wel iets sterkers gedronken) met 3 kamergenootjes uit de Hoogstraat met allemaal een chronische aandoening. Het is heel bijzonder te merken wat een sterke band je in korte tijd opbouwt als je allemaal in hetzelfde schuitje zit. Naast het uitwisselen van ervaringen en goede tips (we weten het allemaal zo goed, vooral voor een ander ;)  ) is het ook gewoon gezellig.


Om jullie te bedanken voor de leuke avond, dit liedje! :D

http://www.divshare.com/download/12012020-dc3

Sing a Song with Tigger! \:D/

Lees verder voor de tekst:



CHORUS:
You gave me a present
No box -- no ribbon
(It's the best present ever)
And I'm not fibbin'
I wouldn't trade it for anything-never, no, never!
Your friendship is the best present ever
Your friendship is the best present ever

It's better than
A brand-new bike
A brand-new toy
A big balloon
Filled up with joy
A hat, a bat
A this or that
A plane, a train
A dog or cat
It's better than
Ice cream
Whipped cream
Banana splits
French fries
Pizza
Airplane kits
A root beer float
With a fantastic fizz
Why is it better?
I don't know - it just is
Better than a Truck or car
Or big guitar
A trip to the moon
or a distant star
A sled, a bed
A boomerang
Better than
Just about anything
All the fun things
that we do
Wouldn't be as fun
If it wasn't for you
I guess you know
I like you a lot
Your friendship is the best present
I ever got!
CHORUS:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten