/> Je zal het maar hebben!: The Naked Truth

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

dinsdag 6 juli 2010

The Naked Truth



De harde waarheid begint nu door te dringen. Natuurlijk is het positief dat er perspectief is op een behandeling in Altrecht. Maar dit confronteert me wel weer vet met de waarheid, die ik stiekem toch weer een beetje had weggestopt ('ik loop toch alleen een beetje slecht'). Er is echt wel iets aan de hand, nog een behandeling van een half jaar, een superzware tijd waar ik keihard met mezelf geconfronteerd ga worden en natuurlijk het lange wachten. Het 'normale' leventje waar ik al jaren naar verlang, laat nog zeker een jaar op zich wachten. Mijn emoties vliegen op dit moment alle kanten op, en ja wat gaan Teigetjes dan doen: lekker stuiteren (goed voor de handbike-teller).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten