/> Je zal het maar hebben!: Who the fuck is Teigetje!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 10 juli 2010

Who the fuck is Teigetje!



Teigetje, that's me!
Deze bijnaam stamt uit mijn Hoogstraat tijd. Teigetje is een van de vriendjes van Winnie en een vriendelijke, vrolijke en energieke tijger die goed op z'n staart kan stuiteren. Tsja ..... en af en toe stuiter ik ook alle kanten op.
Knorretje en Stampertje woonden trouwens ook in de Hoogstraat (net als een Piepkonijn ;)
Je komt Teigetje en zijn vriendjes vast vaker tegen op deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten